.

TRANSLATE IN
YOUR LANGUAGE

.

O FEMEIE HARTUITA DE 17 ANI - FOR ABOUT 17 YEARS I AM A HARASED WOOMAN

1.SUNT O FEMEIE HARTUITA DE 17 ani in propria tara. De 12 ani (din anul 2003 ) incerc sa-mi rezolv problemele pe cale legala, in justitie, dar nu reusesc din cauza CORUPTIEI cu care ma confrunt, pe mai multe planuri. De aceea le voi face publice. Este singura solutie pe care o am la acest moment.

M-AM SATURAT SA FIU BATAIA DE JOC A ESCROCILOR SI A JUSTITIEI.

Tot ce-mi mai doresc este sa pot pleca intr-o zi din aceasta tara de tip mafiot…..care-si distruge proprii cetateni……

=//=

2. FOR ABOUT 17 YEARS I AM A HARRASED WOOMAN in my own country. For about 11 years I’m trying to solve my problems in a legal way, on Romanian Justice, but it is imposible because of diferit levels of CORRUPTION that I am fighting with. That s why, I will make public my personal case. Is the only solution that I can use naw.

I’M TIERD OF BEING MOCKERY OF THE SCAMMERS AND OF THE JUDICIARY.

All I want is to can live one day from this mafia country….wich destroy his own citizens….


STUCK IN A DREAM

Soul Avenue - Stuck in a dream.

Sursa : Youtube

https://youtu.be/QdXF_jMUgMw

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ALTE PROBLEME - POSTARE TEMPORARA AICI

ALTE PROBLEME - POSTARE TEMPORARA AICI

STAMO VICTOR CRISTIAN - CONSILIER JURIDIC AL IPA SR - CEL CARE M-A CONCEDIAT ILEGAL LA 06.08.2012

luni, mai 20, 2013

1. Asociatii de proprietari - Penalizari



REFERITOR LA PENALIZARI

Sincer ...ma uit si ma minunez cum fiecare "isi da cu pararea" referitor la penalizarile calculate de asociatiile de proprietari, fara a avea la baza o argumentare legala solida. De aici rezulta ca toate aceste probleme legate de penalizari nu sunt clare. Si acum inteleg de ce sunt atat de multe procese in instante cu asociatiile de proprietari.... pentru cam aceleasi probleme.

Cam aceeasi problema o am si eu de 10 ani de zile la asociatie si tocmai de aceea m-am documentat foarte bine in acest sens.

Datorita acestor neintelegeri cu privire la modul de aplicare in practica a : calculului penalizarilor, a modului de alocare al platilor, al modului de scriere al documentelor, al modului de operare in evidenta contabila a documentelor, a modului in care se stabileste un sold de plata, a datei de la care se calculeaza penalizarile, etc....am ajuns sa am pe apartament o suma de 10 ori mai mare decat cea normala.

Si tot pt asta ma judec de 10 ani in justitie.....

E foarte greu pt unii judecatori sa inteleaga ca tot ceea ce se face la aceasta asociatie este ilegal.

De aceea, in octombrie 2012 am fost nevoita sa depun plangere penala la DIRECTIA NATIONALA ANTICORUPTIE ca sa vad si eu cum si in ce conditii s-au obtinut hotarari judecatoresti cu incalcarea legii si mai ales care este motivul pentru care unii judecatori au ales sa nu respecte legea... La acest moment, la asociatie, se fac cercetari penale de catre politie, biroul investigatii criminale, pentru savarsirea infractiunilor prevazute de art. 288 si 289 Cod Penal, adica : fals intelectual si fals material in inscrisuri oficiale.
Cu siguranta se vor extinde si pentru uz de fals si abuz in serviciu raportat la alte infractiuni asociate cu faptele de coruptie.

Deci nu e de gluma cu aceste lucruri, prin utilizarea metodei "sa ne dam cu pararea" !

Dar pentru ca problema penalizarilor, a modului de alocare a platilor si alte probleme adiacente cu acestea, sunt de o complexitate vasta, voi incerca sa postez aici toate aceste argumentari legale si concluzii la care am ajuns eu in timp.

Sper ca toate aceste detalii ale mele sa aduca clarificari si pentru alte persoane. Este necesar sa coroboram prevederile Legii 230/2007 cu elemente de natura contabila, fiscala cat si cunostinte de natura juridica - de natura civila si de natura penala, cunostinte legate de drepturile omului.

In plus este important sa avem notiuni legate de termenele de prescriptie, asociatii si fundatii, ONG, executari silite, ...etc....

Pentru inceput va spun din start ca aceasta prevedere stabilita in Legea 230 din 2007referitoare la procentul de penalizare de 0,2%, nu este legala.

Cine a avut aceasta initiativa, ori a facut-o fara cap, ori cu intentia vadita de a lua casele oamenilor si a-i aduce in strada...

Ma lupt de 2 ani sa determin anularea acestui articol referitor la penalizari din Legea nr. 230/2007 si sper sa pot rezolva intr-o zi. Nu de alta dar sunt foarte ambitioasa si tenace in scopurile mele, mai ales cand stiu ca am dreptate. Am mai reusit sa determin modificarea unor legi asa ca... sper sa reusesc si acum.

Consecintele vor fi devastatoare.....si veti vedea de ce.

Mai ales ca aceasta lege aduce oamenii in strada incalcandu-se dreptul la proprietate, un drept stabilit prin Conventia pentru Apararea Drepturilor Omului, si care este inviolabil.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu